Zo weer bericht van ons - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu Zo weer bericht van ons - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu

Zo weer bericht van ons

Blijf op de hoogte en volg yvon en gerben

12 Juni 2014 | Nederland, Rhoon

Hallo allemaal, zoals jullie gezien hebben zijn we even uit de lucht geweest.momenteel staan we op een hele mooie camping aan lake kluane in destruction bay. Maandag zijn we vertrokken naar skagway. Mooie route en onderweg de stoomtrein gezien die door de bergen ging naar white pass tijdens de goudkoorts. In skagway kun je het leven van toen nog voelen. Het was begin van de lange weg die ze moesten afleggen naar white pass. Alles is nog in de oude staat echt leuk. Hebben hier heerlijk wat gegeten, geb. natuurlijk king crab en ik een wijntje . Met als gevolg dat ik om zeven uur in bed lag en de volgende ochtend pas wakker ben geworden hihi. Dinsdag zijn we met de Ferry naar haines vertrokken, was ook mooie tocht door fjord. Daar aangekomen leuke camping gevonden en daarna beren gaan spotten in mooi natuurgebied. Helaas niks gezien. Daarna nog gaan eten in een of andere hillybilly tent hihi, maar wel lekker en daarna toch nog beren gaan spotten , maar helaas niks gezien. Vandaag om 5 uur in de ochtend nog een keer gaan kijken , maar helaas we hebben de hoop maar opgegeven. Vandaag kwamen we nog door mooi gebied met visarenden, dit was ook super gaaf. De natuur hier is echt prachtig. We zitten nu nog heerlijk in de zon op zoek naar witte berggeiten. Nou zodra we weer bereik hebben horen jullie weer van ons. Morgen gaan we naar tok groetjes.

• 12 Juni 2014 - 07:04

Rarda:

Klinkt weer goed jongens, maar doe jij wel voorzichtig met die wijntjes Yvon ! Je weet daar slaap jij goed op

• 12 Juni 2014 - 07:12

Marja Kraak:

He Yvonne en Geb,

Leuk hoor die verhalen ga jullie volgen veel plezier. Wel uitkijken he met die beren enzo. Xx

Gr Marja

• 12 Juni 2014 - 07:29

Yvonne:

Wat heerlijk om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben, die beren hadden zich vast verstopt, ik gedachten zag ik jullie al achter de bomen zitten om beren te spotten, en de beren verstopt zitten om jullie te ontwijken hihi! Hopelijk laten de berggeiten zich wel zien...

Heel veel plezier, groetjes Yvonne

• 12 Juni 2014 - 09:16

Heleen:

Hallo Yvon & Geb..
    Klinkt allemaal weer geweldig!!
    Moet weer prachtig zijn.
    Enne...goede nachtrust is heel belangrijk, je heb een goede manier gevonden Yvon...
    Heel veel plezier
    Liefs x

• 12 Juni 2014 - 09:38

Berry:

Pas je wel op want beren spotten en wijn is geen goede combi zo te horen hi hi. Veel plezier en lekker genieten xxxx

• 13 Juni 2014 - 11:46

Jacinta:

Hoi, drie keer was dus deze keer geen scheepsrecht. Jammer. Nog heel veel plezier samen en zonder beren is het ook al prachtig zo te zien op de foto's. Jaloers zijn zit niet in mijn aard maar voel het nu toch een beetje opkomen. Groet Jaap en Jacinta