Aangekomen in chicken - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu Aangekomen in chicken - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu

Aangekomen in chicken

Blijf op de hoogte en volg yvon en gerben

26 Juni 2014 | Nederland, Rhoon

Zoals gezegd gisteren vertrokken uit denali richting paxson. Dit was best een pittig ritje want het is een ongeasfalteerde weg dus vol hobbels en knobbels over een afstand van 136 mile. Maar dit was echt een supermooie omgeving en nog een karibou gezien. In paxson aangekomen was dit een plaatsje van niks en besloten door te rijden naar delta junction . Onderweg nog langs de overbekende pijpleiding van alaska gekomen. Het minst mooie natuurlijk maar wel heel belangrijk. In delta junction leuke camping gevonden en we stonden nog niet koud of alweer een mooose die de camping tot zijn huis maakte.vandaag zijn we via Tok naar Chicken gereden, een oud authentiek goudzoekersstadje. Stadje van 3 huizen en alle oude apparaten van vroeger om goud te zoeken. Echt heel leuk, waaronder de saloon echt verrassend is. Hier uiteraard wat gedronken. Morgen gaan we weer verder richting dawson city via de top of THE world highway en deze is ook niet geasfalteerd dus wordt weer een pittig ritje. En dan zijn we weer in yukon. Dit was het weer groeten allemaal

• 26 Juni 2014 - 09:56

Marcel:

Dat is een pittige rit pfff. Wat een afstanden zeg dat kun je je hier niet voorstellen. Geb nog in de gelegenheid geweest te vissen? Goeie reis naar Dawson veel plezier.