Aangekomen in dawson city - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu Aangekomen in dawson city - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu

Aangekomen in dawson city

Blijf op de hoogte en volg yvon en gerben

27 Juni 2014 | Nederland, Rhoon

Zo vandaag scheen de zon gelukkig want we moesten de top of THE world highway doen die niet is geasfalteerd en gisteren een grote modderpoel was met de regen. De weg was tot de grens met canada goed te doen totdat het weer ging regenen. Dus ook onze auto zag er niet meer uit.onderweg ook nog de echte goudzoekers tegengekomen met de graafmachines. Net voor dawson city moesten we de yukonriver nog over met gratis Ferry . In dawson weer camping opgezocht en dorpje ingegaan. Is nog oud goudzoekersstadje met alle leuke oude geveltjes en houten vlonders als voetpad. Leuk om te zien. Morgen weer verder richting whitehorse. Daar gaan we zaterdag aankomen en dan alles inpakken en schoonmaken. Helaas. Dat was het weer voor vandaag groeten

• 27 Juni 2014 - 09:12

Marcel:

Gelukkig os het goed gegaan ondanks de regen. Geniet er nog van hopelijk zien jullie nog wat.

• 27 Juni 2014 - 17:43

Bianca :

Hoi snel gegaan hè, maar deze reis kunnen ze jullie ook niet meer afnemen. Ben heel benieuwd naar de foto's! Nog paar daagjes geniet er nog van!!!