Whitehorse - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu Whitehorse - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu

Whitehorse

Blijf op de hoogte en volg yvon en gerben

09 Juni 2014 | Nederland, Rhoon

Zo na een hele lange reis gisterenavond aangekomen en overnacht in het westmark hotel. Vanochtend om 9 uur opgehaald door de camperverhuurder. Dit was een Nederlander die hier hielp en was heel enthousiast over alles. Na alle uitleg hebben we besloten hier een dag te blijven. Vandaag BBQ gekocht met heel veel vlees etc want soms kom je niks tegen om inkopen te doen. Nog even bij de visladder gaan kijken maar nog te vroeg voor de zalmentrek op dit punt. Ook nog even op de ss klondike geweest , de oude raderboot die over de yukon vaarde. Nu even bij Starbucks en straks naar de camping om nog meer uitleg te krijgen over leuke plekken. Dan ook maar even BBQ en morgen weer verder trekken. Afhankelijk van de verhalen bepalen we de route. Het wordt of haines junction of dawson city we zien wel. Ook beetje afhankelijk van het weer, vandaag af en toe bui maar niet koud. Groeten allemaal.