Carmacks - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu Carmacks - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu

Carmacks

Blijf op de hoogte en volg yvon en gerben

28 Juni 2014 | Nederland, Rhoon

Zo vandaag weer stuk van 400 km gereden vanaf dawson naar carmacks. Was mooie weg en goed te doen. Je zou zeggen dat is klein stukje maar hier rij je daar gauw 5 a 6 uur over. Toen we ongeveer 15 km bij de stad vandaan waren zag ik een vos staan. Wij weer terug en wat bleek er waren ook heel veel jongen. Echt super . Een was erg nieuwsgierig en de rest verdween steeds. Maar ze waren zo leuk. Staan nu op leuke camping aan water en morgen gaan we de laatste 250 km rijden en dan hebben we er 5000 km op zitten. Dit was het weer groeten allemaal

• 28 Juni 2014 - 08:22

Marcel:

Leuk zeg die kleine vosjes. Hoop gezien zeg en ook al die jonge besten gaaf hoor. Pas op yvon die beer met pet zit naast je :-D
    Nou opmaken voofaaste stuk, balen zeker dat het avontuur bijna over is. Succes en tot snel xx

• 28 Juni 2014 - 08:29

Rarda:

Wat een lief koppie!!! Geweldig. Xxx

• 28 Juni 2014 - 09:15

Ella:

Hey Yvonne..helemaal leuk zo de berichten te lezen en wat een mooie foto's zeg! Het zit er bijna op maar mooi om op terug te kijken! Geniet er nog even van! x