Geen beren vandaag - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu Geen beren vandaag - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu

Geen beren vandaag

Blijf op de hoogte en volg yvon en gerben

17 Juni 2014 | Nederland, Rhoon

Vandaag ging de trip helaas niet door omdat het gisteren te slecht weer is geweest. We hebben nu ergens anders voor morgen geboekt, hopen dat die wel door gaat want we kunnen niet langer blijven. Geb is nu gaan vissen op heilbot dus ik de camper even schoongemaakt en wasje gedraaid. Zo lekker in de zon zitten. Dus als het goed is eten we vanavond heilbot . Jullie horen nog hoe de vangst was. Hoop wel voor hem dat zijn jas niet teveel naar vis stinkt anders kan het morgen bij de grizzly's s wel heel close worden op katmai eiland. En Marcel ik ga het proberen of de beer even tijd voor me heeft hihi groeten allemaal
Ps rar hebben geen bereik hier met telefoon

• 18 Juni 2014 - 17:43

Marcel:

Hopelijk gaat ie door zou mooi zijn. Lekker visje op de bbq gaat helemaal goedkomen. Geniet ervan