Vanuit kaikoura - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu Vanuit kaikoura - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu

Vanuit kaikoura

Door: yvonnevogelsang

Blijf op de hoogte en volg yvon en gerben

27 November 2011 | Nederland, Rhoon

Hoi allemaal daar zijn we weer. Inmiddels hebben we weer een hoop gezien. We zijn bij dunedin naar de albatrossen geweest. Gelukkig we er een paar gezien. Twee op een nest en 1 die net aan kwam vliegen, dat is echt waanzinnig om te zien. Daarna doorgereden naar de mouraki boulders, was niet bijzonder maar wel apart om te zien. Hierna doorgereden naar oamuru. Hier zitten de geeloog en de little blue pinguïns . De geeloog hadden we al gezien, maar de kleine blauwe nog niet. Deze wegen maar 1 kg, we hebben er ongeveer 175 het water uit zien komen. Was echt fantastisch. Gisteren zijn we naar lake tekapo gereden en langs het uitzichtpunt van de mount Cook. Echt helderblauwe meren en dan die berg er achter echt schitterend. Het leuke was dat Joost en Amanda in lake tekapo op een camping stonden. Daar zij mijn sms niet had ontvangen wisten ze ook niet dat wij voor de deur stonden, dus dat was een leuke verrassing. S avonds gezellig uit eten geweest. Zij gaan morgen weer naar Nederland en wij zijn vandaag nog naar kaikoura gereden en hebben voor morgen whale watching geboekt met de boot. Ben benieuwd. Zijn hier net ook nog naar zeeleeuwen kolonie gaan kijken, liggen hier gewoon langs de weg. We wilden hier maar 1 dag blijven maar hebben besloten om hier 2 dagen te blijven omdat christchurch niet leuk is en haast geen restaurants heeft vanwege de aardbeving. Amanda zei dat het een puinhoop was. Nou dat was het weer even Gr. Xx

• 27 November 2011 - 08:06

Rarda:

Ik zat net aan jullie te denken. Ik dacht 'even niks gehoord' en daar waren jullie weer. Goed te lezen alles weer te lezen en te zien. Geniet nog van de laatste dagen,elkaar en al het moois. See you xxx

• 27 November 2011 - 11:30

Bianca:

Hoi echt weergaloos die foto's. Schattig die kleine happy feetjes. Nog paar daagjes zit 't er op dus nog volop ervan genieten! Tot gauw kiwi's! X x