Whale watching deel 2 - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu Whale watching deel 2 - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu

Whale watching deel 2

Door: yvonnevogelsang

Blijf op de hoogte en volg yvon en gerben

30 November 2011 | Nederland, Rhoon

Na de 1e dag niks gezien te hebben, zijn we s avonds nog naar de rescue brigade geweest voor de little blue pinguïns . Dit was erg leuk want een vrouw kwam ons halen om onder het gebouw te kijken waar de pinguïns aan het broeden zijn. Daarna binnen nog wat gedronken, dus was erg leuk. De volgende dag zijn we weer gegaan, en hopen dat we een walvis zien. Nou zelfs de bemanning was aan het filmen want het is niet normaal wat we allemaal gezien hebben. We begonnen met 1 walvis en dat werden er drie en daarna waren we door denk ik 10 pilot Whales omgeven en als klap op de vuurpijl hebben we ook nog 8 orca's gezien. Dus we waren helemaal happy. Wat een belevenis is dat zeg. De bemanning had de pilot Whales ook al tijden niet gezien en orca's zagen ze ook niet iedere dag.
Na dit hele avontuur zijn we naar christchurch gereden. Eerst naar het motel en daarna de stad nog even in. Dat was een grote puinhoop, heel veel straten afgezet vanwege instortingsgevaar van gebouwen. Restaurants waar alles nog op tafel stond, omdat iedereen zo was weggelopen. Met de aanblik van de stad voelde je de ellende nog. Ze hebben een gedeelte opgeschoond en moet zeggen dat ze dat leuk opgeknapt hebben. Ze hebben allemaal containers neergezet met leuke kleuren en daar zitten nu winkels in. Zijn op de luchthaven van Singapore dus de eerste 10 uur zitten er op. Nu 6 uur hier wachten op de volgende vlucht. Ik zie jullie thuis x x x

• 30 November 2011 - 13:04

Jolande:

War gaaf, dan is het niet erg om de eerste keer niets gezien te hebben. Wat jammer van de stad was echt een leuke stad als toerist Goeie vlucht x

• 30 November 2011 - 20:38

Anneke:

geweldig deze foto,s ik wens jullie een hele goede reis, het eerste stuk zit er al op! de nog even!! en wat is de tijd snel gegaan, zie je snel in de toko!! die maasstad heet, groetjes

• 02 December 2011 - 19:59

Anneke:

hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad terug naar huis!!! er is in ieder geval heel veel mooi''s om op terug te kijken, groetjes en liefs