Vanuit dunedin - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu Vanuit dunedin - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu

Vanuit dunedin

Door: yvonnevogelsang

Blijf op de hoogte en volg yvon en gerben

24 November 2011 | Nederland, Rhoon

Gisteren van te anau vertrokken richting catlins. Het was super slecht weer hadden naar buggy jumpen gewild en met de kabelbaan in queenstown, maar er stond heel veel wind en de regen kwam met bakken uit de lucht, dus dit hebben we helaas overgeslagen.je moet een keuze maken er is zoveel te zien. Toen doorgereden naar curio bay, daar moesten de geeloog pinguïns zitten. Dit keer hadden we geluk, we hebben ze gezien. Best bijzonder zo in de natuur oog in oog met een Pinguin. Daarna weer doorgereden naar wat watervallen (purakaunui falls) ook mooi. Toen doorgereden naar kaka point om daar te overnachten en dan s avonds nog naar nugget point te gaan. Dit was een scène uit de film mamma mia alleen dan met een vuurtoren. Het uitzicht was echt geweldig, en natuurlijk weer zeehonden. Daarna naar het uitzichtpunt gegaan om nog meer pinguïns te zien, en dat is ook gelukt. Het waren er niet veel, maar toch weer een paar.vandaag nog langs surat bay gegaan, omdat daar de zeeleeuwen zouden zitten. Na een wandeling van bijna een uur waren ze daar eindelijk. Zijn best groot en als GEB ze ging filmen waren ze best een beetje knorrig, maar ja deze beesten doen wat ze willen. Was echt ook een geweldige ervaring. Vanmiddag naar dunedin gereden en door de stad gelopen en morgen gaan we naar de albatrossen, kijken wat we daar weer te zien krijgen.
Hoi Ellen: het is niet koud in de regen, wel geweldig hier.
Hoi Ingeborg: leuk hè hier , heel mooi land. We eindigen in christchurch dus gaan het beleven.
Iedereen weer de groeten, misschien tot morgen xxxxx

• 24 November 2011 - 08:10

Yvon En Gerben Vogelsang:

Hoi bianc zoals je ziet hebben wij happy feet toch gevonden. Is echt geweldig. Gr. X

• 24 November 2011 - 08:34

Rarda:

Wat een super foto's het ziet er weer allemaal prachtig uit en wat een avontuur zo met die beesten.
    Geniet nog van al het moois in jullie laatste week x x x

• 24 November 2011 - 09:43

Ellen:

Wàt een schattige, grappige en schitterende foto's weer! Ik ben er best een beetje jaloers op ;-)
    Blijf maar fijn genieten samen, voor je het weet zit je weer in het vliegtuig! xxx

• 24 November 2011 - 16:46

Anneke :

gweldlig allemaal !!willem zijn neef woont in christchurch moet heel mooi zijn!! en wat gaat de tijd snel over 7 dagen terug???? je mist wel sinterklaas??
    maar voor de kerst ben je terug! net op tijd om de boom op te tuigen!! heel veel liefs!!!

• 24 November 2011 - 20:52

Yvonne:

Wat een mooie foto's weer, geniet er nog lekker van de tijd gaat zo snel....

• 25 November 2011 - 11:48

Jolande:

Gaaf die pinguïns, jammer van het weer maar je kan niet alles en straks ben je dat weer vergeten en blijft de rest heerlijk hangen. Geniet er lekker van x