Whale watching - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu Whale watching - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu

Whale watching

Door: yvonnevogelsang

Blijf op de hoogte en volg yvon en gerben

28 November 2011 | Nederland, Rhoon

Vanochtend met de boot mee om walvissen te spotten, helaas geen een gezien. Gaan het morgenochtend nog een keer proberen. Het was echt een hele ruige zee de meeste mensen waren aan het overgeven. Ik zat er ook tegenaan. Gister van nieuw zeelander nog een plek gekregen waar de little blue Pinguin aan land komt, en dit weten de toeristen niet dus ben benieuwd. Je hebt hier langs de weg kraampjes met langoesten, dus drie keer wat GEB net gegeten heeft? In een keer goed, een langoeste. Nou tot zover foto s volgen x x

  • 28 November 2011 - 05:53

    Jolande :

    Ik hoop dat je ze nu wel gaat zien! Enne niet overboord hangen :-)

  • 28 November 2011 - 06:11

    Rarda:

    Succes vandaag met het kijken naar die grote beesten. Ben jaloers op Geb zijn.............heerlijk hoor en verser kan niet xxx

  • 28 November 2011 - 09:30

    Ellen:

    Hopen dat jullie nu meer geluk hebben met de walvissen en de little blue Pinquin.
    Ik kijk weer uit naar je volgende verslag. Erg leuk om jullie belevenissen te lezen.

  • 28 November 2011 - 19:46

    Caroline:

    Hoe kun jij nou ziek worden???

    Geb toch niet?

    Ik denk dat Geb 3 langoestes opheeft of nog meer! hahaha

    Ries komt jullie ophalen, ik ben in Heerlen dus ik kan helaas niet mee!

    Past jullie bagage in zijn auto? Hij denkt van niet, komt ie met de mijne, of valt t wel mee??!!

    groetjes

  • 29 November 2011 - 13:31

    Lia:

    Jullie hebben het maar goed daar.
    Geniet er nog maar van .
    Succes met het spotten van de walvis.
    Groetjes Lia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

yvon en gerben

Actief sinds 11 Sept. 2011
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 19444

Voorgaande reizen:

07 Juni 2014 - 30 Juni 2014

alaska

07 September 2013 - 27 September 2013

canada

30 Oktober 2011 - 01 December 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: