Aangekomen in Auckland - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu Aangekomen in Auckland - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Auckland

Door: yvonnevogelsang

Blijf op de hoogte en volg yvon en gerben

01 November 2011 | Nederland, Rhoon

Zo na 12 uur en daarna 9 uur gevlogen te hebben, zijn we gisteren om 23.30 uur aangekomen in Auckland. Als je het snel zegt is het meegevallen maar in werkelijk was het best lang. Vanochtend zijn Amanda en Joost vertrokken met de camper en wij hebben ook onze auto opgehaald(subaru legency)zitten nu dagje in Auckland en gaan morgen verder naar boven. Helaas is het nu wat minder weer en af en toe regen, maar ja dat heb je nu eenmaal in nieuw Zeeland. Verder alles goed, alleen links rijden nog beetje onwennig. Nou tot de volgende keer weer Gr.

• 01 November 2011 - 17:36

Rarda:

Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Gelukkig hebben jullie een maand om uit te rusten van die reis:-)
    NU lekker genieten x x x

Ik volg jullie

• 01 November 2011 - 17:51

Jolande:

Veel plezier en rij voorzichtig!

• 01 November 2011 - 18:18

Syl&erik:

HEEL VEEL PLEZIER lieve mensen,geniet ervan en neem maar een lekker borreltje van ons.

xxx

• 01 November 2011 - 19:37

Peter,Bianca:

Goedemorgen luitjes veel plezier succes met het links rijden.

• 02 November 2011 - 11:22

Patricia:

Goed om te horen :)
    Nou heel veel plezier

• 02 November 2011 - 13:46

Milly:

Had m'n naam niet goed ingevuld.

• 02 November 2011 - 18:58

Petra:

Fijn dat jullie zijn aangekomen. Nu lekker genieten!

• 03 November 2011 - 03:18

Stefanie En Marcella:

Hoi Yvon,

We hebben je verhaaltje gelezen en denken aan hoe het er allemaal uitziet daar. Ga je ook foto's plaatsen?? Geniet van jullie reis. Voor je het weet ben je weer in onze toko.

Groetjes

• 03 November 2011 - 12:04

Corrie En Jilles:

Je ziet het, deze digibeet is het toch maar gelukt om deze site te vinden, al duurde het 3 dagen...
    Nou jammer van het weer, maar je hebt gelukkig nog een paar daagjes tegoed (whoehaaaaaaaa ik ben helemaal niet jaloers hoor met mn dagentegoed van 1,5 hahahahahaha) Zet hem op daar - en ik wil foto's foto's foto's!!
    dikke kus
    xxx

• 04 November 2011 - 13:48

Lia:

Heel veel plezier en geniet ervan xx

• 04 November 2011 - 18:18

Mary En Ko:

We zijn blij dat de reis goed was en dat jullie veilig daar aangekomen zijn we zullen alles volgen
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx Liefs en heeeeeel veel plezier Mary en ko

• 04 November 2011 - 18:58

Yvonne:

Heel veel plezier, geniet ervan en....maak veel foto's, zodat je thuis kunt nagenieten....

• 04 November 2011 - 19:55

Milly:

Is het mooi daar?
    Links al gewend?
    Geniet ze.
    xx

• 05 November 2011 - 07:02

Yvon En Gerben Vogelsang:

O ja hebben ook mooi weer trouwens Gr. En bedankt voor al jullie berichtjes

• 05 November 2011 - 07:31

Ike:

He grote uitlaat vrienden,zo te lezen is die lange vliegreis niet voor niets geweest nou veel plezier nog. Wel voorzichtig zijn hè want ik wil geen andere vrienden waar ik weer opnieuw naar moet gaan luisteren. Groetjes en een poot van mij.