Hallo allemaal - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu Hallo allemaal - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu

Hallo allemaal

Door: yvonnevogelsang

Blijf op de hoogte en volg yvon en gerben

05 November 2011 | Nederland, Rhoon

Nou hier zijn we weer hoor, eindelijk weer internet.we zijn inmiddels al weer wat kilometers verder.zijn naar pahia geweest en hebben daar een boottocht gemaakt en heel veel dolfijnen gezien , was geweldig. Ook het befaamde hole in th rock hebben we gezien. Het leuke was dat we hier Amanda en Joost ook hebben gezien. Zaten op de dezelfde boot als ons. De volgende dag naar doubtless bay gegaan en naar treaty house geweest . De natuur is echt prachtig, overweldigend.gisteren zijn we naar de kauri bomen geweest, ook prachtig en vooral de rit er naar toe, echt super. Vandaag zijn we naar coromandel gereden en hebben hier een beetje getourd. Morgen gaan we naar hot water beach en cathedral cove met de kajak. Het links rijden gaat ook steeds beter maar blijft wennen. Nou jullie weten weer wat en tot horens Gr. Van ons

• 05 November 2011 - 09:07

Thea En Willem:

Leuk dat jullie Amanda en Joost weer zijn tegengekomen. Vanmorgen heeft Amanda gebeld en honderduit gepraat. Zij zitten nu in Papamoa beach, maar dat zullen jullie ongetwijfeld ook wel weten.
    Groetjes

• 05 November 2011 - 09:10

Jolande:

Klinkt goed allemaal! Gaaf hè al die dolfijnen, vind ik zo fantastisch! Links rijden is eigenlijk hetzelfde als rechts rijden want als bestuurder zit je altijd in het midden van de weg! Zo hebben ze het mij geleerd :-). Veel plezier x

• 05 November 2011 - 10:23

Lia:

Helemaal geweldig die reisverslagen. Thuis alles goed.
    Groetjes xx

• 05 November 2011 - 17:37

Erik En Syl.:

Echt leuk om jullie zo tevolgen.
    Geniet van de mooie reis.

xxx van ons.

ps:Top care,is zwaar en valt tegen maar ik doe me best.

• 06 November 2011 - 09:34

Thea En Willem:

Bedankt voor de leuke foto van Amanda en Joost op de boot.