Hot water beach en cathedral Cavendish - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu Hot water beach en cathedral Cavendish - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu

Hot water beach en cathedral Cavendish

Door: yvonnevogelsang

Blijf op de hoogte en volg yvon en gerben

06 November 2011 | Nederland, Rhoon

Nou dat is weer snel hè, weer een nieuw verhaal. Het was vandaag weer een hele geslaagde dag. Gelukkig was het vandaag weer heerlijk weer om dingen te gaan doen. Na 1,5 uur gereden te hebben zijn we aangekomen op de camping in hot water beach. Vanwege het tij zijn we gelijk naar het strand gegaan, dat was echt een hele Aparte ervaring. Sommige stukken strand waren echt zo heet dat je je voeten verbranden.na dit gedaan te hebben zijn we naar cathedral cove gegaan. Wilde eerst met de kajak gaan maar zijn uiteindelijk een wandeling van 1 uur gaan maken. Dit was echt fantastisch en de cove was echt super mooi, de wandeling er naar toe ook. Nu zijn we weer op de camping en gaan zo wat eten en morgen gan we naar rotorua. Gr. Van ons

• 06 November 2011 - 04:33

De Nachtploeg:

Hoi Yvon,

We hebben in de nacht je verhalen en foto's zitten bekijken en we zijn heeeeeeeeeelemaal niet jaloers natuurlijk:-) Ziet er goed uit. Leuk hoor! Geniet er maar van!

xx Sabrina Duit, Angelique & Ella

• 06 November 2011 - 07:18

Lia:

Ziet er goed uit daar. Mijn moeder is erg in de war maar de buren zeggen dat ik toch op vakantie moet gaan.
    Ik twijfel nog. Genieten jullie er maar van doe wel voorzichtig.
    Groetjes xx

• 06 November 2011 - 08:08

Rarda:

Klinkt goed allemaal en zie dat de foto's plaatsen gelukt is!! Xxx

• 06 November 2011 - 13:12

Marjan Van Beveren:

zoooo Yvonne dat ziet er goed uit, jullie komen nog eens ergens haha......dat vliegen lijkt me echt vreselijk ,wij vonden Mexico al lang haha....11 uur!!! veel plezier nog saampjes en blijf ons vooral op de hoogte houden van al het moois wat jullie daar aan de andere kant van de wereld zien ....xxx Marjan

• 06 November 2011 - 21:54

Bianca:

Ik was er al bang voor,die foto's in een woord GEWELDIG! Wat een natuur. Ziet er heel anders uit als Zeeland hier! Ha maak maar veel foto's kunnen we allemaal mee genieten. Geniet ervan! Dikke kus Bianc. X

• 07 November 2011 - 06:15

Yvonne:

Wat is de natuur toch mooi hè? Wat een geweldige reis!!!!

• 07 November 2011 - 20:56

Anneke:

geweldig yvon wat een natuur erg mooi allemaal maar wat lijkt de reis mij verschikkelijk! zolang! maar het is prachtig

• 09 November 2011 - 06:26

Petra:

Prachtig. Alle foto's zijn echt mooi. Wat een natuur hè!