Richting rotorua - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu Richting rotorua - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu

Richting rotorua

Door: yvonnevogelsang

Blijf op de hoogte en volg yvon en gerben

07 November 2011 | Nederland, Rhoon

Vandaag vroeg vertrokken richting rotorua. Onderweg nog even afgeweken van de route om de boot te zien liggen in THE bay of plenty. Het was heel mooi weer vandaag dus goed zicht, en konden de boot dan ook zien liggen in de verte. Hierna wer doorgereden en s middags gelijk doorgegaan naar te puia . Hier een voorstelling van maori s gezien en de pohutu geiser en de vele modderpoelen en thermaal springs. Was echt weer heel gaaf om te zien. Het was vandaag zelfs heel erg warm. Net lekker uit eten geweest. Morgen gaan we weer verder richting tongario en gaan dan langs de grootste geiser de wai o tapu. Nou dat was het weer, ik kan alleen maar zeggen dat het hier echt geweldig mooi is. Gr. Xx

• 07 November 2011 - 08:48

Rarda:

Romantische foto hoor :-). Klinkt super en foto's zijn mooi!! Het weer ziet er ook goed uit. Veel plezier weer verder xxx Ps. Ben benieuwd of jullie de reacties kunnen lezen, want hij doet af en toe raar bij het reageren

• 07 November 2011 - 16:08

Jolande:

Ziet er weer waanzinnIg uit, klinkt ook allemaal top!! Veel plezier en rij voorzichtig x

• 07 November 2011 - 18:42

Yvon En Gerben Vogelsang:

Hoi rar we kunnen alle reacties lezen. Bij jou alles goed? Het is hier echt super mooi. Gr. X x

• 07 November 2011 - 20:08

Thea En Willem :

Wat een schitterende natuur. Zitten elke avond op Google earth de foto's te bekijken van de omgeving waar jullie en Amanda en Joost zitten.
    by the way; Amanda en Joost hebben gisteren de Tongoriro Crossing gelopen. 18km, de bikkels. Hebben nu wel last van stijve spieren in de benen.

• 07 November 2011 - 21:03

Anneke:

heb hem door nu!!! geweldig jullie foto's en wat een knapperd ben je tegen gekomen!!! moet allemaal wel geweldig zijn, geniet ervan!! gr an

• 08 November 2011 - 07:30

Yvonne:

Wat een geweldige foto's, op deze manier is het net of we met jullie mee reizen, rij voorzichtig.

• 09 November 2011 - 06:28

Petra: