Vervolg - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu Vervolg - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu

Vervolg

Door: yvonnevogelsang

Blijf op de hoogte en volg yvon en gerben

10 November 2011 | Nederland, Rhoon

Hier ben ik weer, ik heb nieuwe foto's geplaatst bij het vorige verhaal. De afgelopen drie dagen hebben we echt alleen maar hele mooie dingen gezien. Het park bij wai à tapu was echt geweldig met al zijn thermische activiteit. Hierna zijn we doorgereden naar de Huka falls waterval. Die was ook erg indrukwekkend wat een geweld. Die dag doorgereden naar tongariro om de volgende dag de crossing te lopen van 18 km. De weersvoorspellingen waren niet heel erg goed, maar we hebben toch overwogen om hem te gaan lopen en gelukkig hebben we perfect weer gehad met goed zicht. Ik moet wel zeggen dat het geen gemakkelijke tocht was, soms kwam mijn hartslag wel op 200 volgens mij. Dit kwam misschien wel omdat we hem heel snel gelopen hebben. Maar het was het allemaal waard want het zicht boven op was geweldig. Het laatste stuk vond ik wel eng, want het was smal en diep en alleen losse stenen waar je naar beneden moest. Nu alleen nog spierpijn maar wel een voldaan gevoel. We zitten nu in napier in de art deco stad, wel leuk om te zien. Nou dat was het weer even Gr. Van ons xx.

  • 10 November 2011 - 12:37

    Mary En Ko:

    Het ziet er echt allemaal super uit en zie dat jullie met volle teugen genieten
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Ko en Mary

  • 10 November 2011 - 13:52

    Lia:

    Wat een geweldige reis ben echt jaloers in de goede zin dan. Het is echt genieten daar.
    Ik ga morgen toch op vakantie dus de eerste 14 dagen geen bericht van mij.
    Groetjes Lia xx

  • 11 November 2011 - 16:13

    Anneke Van Gangelen:

    wat is het leuk om jullie te volgen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

yvon en gerben

Actief sinds 11 Sept. 2011
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 19449

Voorgaande reizen:

07 Juni 2014 - 30 Juni 2014

alaska

07 September 2013 - 27 September 2013

canada

30 Oktober 2011 - 01 December 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: