Wellington - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu Wellington - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu

Wellington

Door: yvonnevogelsang

Blijf op de hoogte en volg yvon en gerben

12 November 2011 | Nederland, Rhoon

Zijn vandaag vanuit napier vertrokken richting wellington.wilden gisteren naar de grootste Jan van Gent kolonie met een tractor langs de kust, maar door de hoge golven was dat niet mogelijk. We wilden dan eventueel vandaag gaan maar helaas ging het vandaag ook niet door. Nou ja wel jammer maar konden daardoor wel vandaag in wellington zijn. Hebben net lekker gegeten en gaan morgen de stad verkennen en vertrekken maandag met de boot naar het andere eiland. Nou dat was het weer voor vandaag. Hoi an ja het is hier echt geweldig, de natuur is prachtig. Gr. Aan iedereen xx

• 12 November 2011 - 22:33

Rarda:

Jammer dat jullie ritje niet doorging. Nu maar lekker genieten vanWellinton. Groetjes van ons