Franz' Josef glacier - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu Franz' Josef glacier - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu

Franz' Josef glacier

Door: yvonnevogelsang

Blijf op de hoogte en volg yvon en gerben

19 November 2011 | Nederland, Rhoon

Eerst even iets recht zetten. We zitten niet in fox glacier maar in Franz' Josef . Zijn net terug van een waanzinnige ervaring, de heli en hike tour. We waren met 9 man dus leuk groepje moet ik zeggen. Als eerste gingen we met twee helikopters vliegen, dat was al een hele gave belevenis. Aangekomen bovenop de gletsjer stond de gids ons op te wachten. Ik dacht eigenlijk dat het maar om een klein wandelingetje zou gaan, maar niets is minder waar. We zijn echt overal doorheen, omheen met uithakken van voetstappen echt geweldig. We hadden wederom weer waanzinnig weer.het regent hier 340 dagen per jaar, dus de kans is groot dat je het niet treft. We gingen ok door een ijsgrot , dat hoefde niet dus daar heb ik maar vanaf gezien(claustrofobisch ) .geb heeft het wel gedaan.ik kan zeggen als je hier bent moet je dit zeker gedaan hebben. Nou wij zijn nog aan het nagenieten en gaan vanavond naar de glow worms.
Morgen weer on THE road. Gr. X x x

  • 19 November 2011 - 06:13

    Rarda:

    Ik had het niet opgemerkt hoor " je foutje" ha ha. X

  • 19 November 2011 - 07:01

    Nettie:

    Jeetje Yvon wat een overweldigende ervaringen doen jullie op onvoorstelbaar ....ik geniet met jullie mee zowiezo van de prachtige fotoos . X Nettie

  • 19 November 2011 - 08:05

    Ella:

    Wauw Yvon..die foto's...ben er gewoon stil van..en dat zegt genoeg he..ziet er allemaal zo mooi uit en wat een belevenissen zeg! Deze ervaring en indrukken neemt niemand jullie af. Geweldig!

    Have fun daar samen!

    XX Ella

  • 19 November 2011 - 08:18

    Syl En Erik:

    jeetje nog an toe,wat een bizare mooie foto's mensen,echt geweldig om tezien en jullie verhalen telezen.We blijven jullie volgen en ik zou zeggen,neem een lekker borrel namens ons!!!

    Dikke kus van de andere kant van de wereld.

  • 19 November 2011 - 13:38

    Ellen Kranendonk:

    Wàt een geweldige reis zijn jullie aan het maken. Ik zet hem gelijk op mijn verlanglijstje ;-)
    De dochter van m'n vriendin maakt momenteel dezelfde reis als jullie, dus ik herken al heel veel van die mooie stekjes op jullie foto's :-)
    Ik vind je wel stoer hoor Yvon dat je over die brug durfde te lopen.
    Leuk dat jullie ons zo mee laten genieten. Alle plaatsen, bergen enz. zoek ik gelijk op op Google en het is inderdaad OVERWELDIGEND!!!!
    Geniet maar lekker verder samen!
    Liefs, Ellen xxx

  • 19 November 2011 - 18:57

    Petra:

    Wat geweldig om je zo te kunnen volgen. Wat een prachtige foto's weer. Geniet van deze bijzondere ervaringen.

  • 19 November 2011 - 20:22

    Anneke:

    wat een ervaring in die heli ? is het eng? en wat prachtig is het daar! lijkt wel een sprookje!

  • 19 November 2011 - 22:49

    Jolande:

    Wat gaaf, geniet van de wormpjes!

  • 24 November 2011 - 08:38

    Rarda:

    Bekend petje :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

yvon en gerben

Actief sinds 11 Sept. 2011
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 19447

Voorgaande reizen:

07 Juni 2014 - 30 Juni 2014

alaska

07 September 2013 - 27 September 2013

canada

30 Oktober 2011 - 01 December 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: