Op naar fox glacier - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu Op naar fox glacier - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu

Op naar fox glacier

Door: yvonnevogelsang

Blijf op de hoogte en volg yvon en gerben

18 November 2011 | Nederland, Rhoon

Vandaag zijn we weer verder gereden naar fox glacier.onderweg zagen we op het strand nog een zeehond zitten. Toch weer even gestopt en er naar toegegaan. Was best bijzonder om zo dichtbij te staan. Op een gegeven moment werd hij wel een beetje boos, en moest ik even wegrennen. Maar ondanks alles heel gaaf. Daar na zijn we weer verder gereden naar de Pascale rocks en blow holes. Niet normaal hoe mooi dat was, wat een natuur geweld. Dat is echt de moeite waard, kun je niet uitleggen. Daarna zijn we nog naar shantytown gegaan. Een nagebouwd stadje voor gold digger.s. Het was een beetje Disney achtig, maar wel grappig. Ik ben zelf aan het zeven gegaan en wat dacht je GOUD. Thuis snel naar juwelier Jansen hihi .aangekomen in fox glacier hebben we gelijk een heli hike tour op de gletsjer geboekt. We gaan met heli naar de gletsjer en dan 2 uur op de gletsjer wandelen en dan weer met de heli terug. Het is hier echt heel leuk, wintersport sfeertje. Nou de rest horen julli wel weer Gr. X x

• 18 November 2011 - 09:27

Yvon En Gerben Vogelsang:

Fijn hè zo n computer die meedenkt, maar het zijn de pancake rocks Gr. X

• 18 November 2011 - 14:26

Jolande:

Geniet van je tocht morgen, ik vond het helemaal waanzinnig, denk er nog steeds regelmatig aan terug. Veel plezier x

• 18 November 2011 - 15:33

Rarda:

Gelukkig is Geb weer opgeknapt zo te horen. KLinkt allemaal super en ben heel erg benieuwd naar jullie helicopter vlucht. Tot horens x x x

• 18 November 2011 - 16:12

Thea En Willem:

Die nieuwe vriendin van je mag zich wel eens scheren.
    Wat een schiterende vakantie, en wat een prachtige natuur daar.
    A en J zijn ook met de helicopter over de franz jozef gletsjer geweest en het was een van de gaafste dingen die ze ooit hebben gedaan. Die swinging brigde lijkt mij ook een gave uitdaging om te doen.

• 19 November 2011 - 20:19

Anneke:

hoop dat je goud wat waard is??? gelijk weer op reis!!!!