Plannen gewijzigd - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu Plannen gewijzigd - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu

Plannen gewijzigd

Door: yvonnevogelsang

Blijf op de hoogte en volg yvon en gerben

21 November 2011 | Nederland, Rhoon

Het vorige bericht was dat we naar de milford sound gingen. We waren gelukkig nog naar een i site gegaan om te informeren of we daar ook konden slapen. Na veel gebel ging dat niet meer, dus zijn we nu 2 nachten in te anou en gaan morgenvroeg naar milford sound en na de bootreis door de fjorden weer terug naar te anau. Het weer is weer opgeknapt, gisteren heel de dag in de regen gereden voor het eerst. Dat hoort er bij in nieuw Zeeland maar zon is leuker. Ik moet ook zeggen, dat met alles wat we gedaan hebben prachtig weer hebben gehad,dus we mogen niet klagen. Gaan nu eten. Gr. X x

• 21 November 2011 - 20:56

Rob & Paula:

Super foto's, helemaal te gek
    veel plezier en doe voorzichtig

• 22 November 2011 - 21:59

Renske:

Hoi, heb jullie reisverslag net gelezen en ben enorm onder de indruk! Wat een waanzinnig mooie natuur en geweldige dingen hebben jullie gezien en gedaan. Ik zou zeggen: geniet lekker verder van jullie avontuur aan de andere kant van de wereld,maar daar hebben jullie zo te zien en te lezen geen moeite mee! Liefs Renske