Milford sound - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu Milford sound - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu

Milford sound

Door: yvonnevogelsang

Blijf op de hoogte en volg yvon en gerben

22 November 2011 | Nederland, Rhoon

Vanmorgen om 7 uur opgestaan om vandaag met de boot van 1015 uur te varen door de milford sound. Na 1,5 uur rijden waren we op tijd om de boot te halen. De weg er naar toe was prachtig. Helaas hadden we met de boottocht veel regen, maar getogen in regenkleding zijn we toch op het dek gebleven. Het was echt heel mooi om door de fjorden te varen, al had het met mooi weer leuker geweest. We hebben weer oude bekende gezien namelijk de seals. Helaas geen Pinguin gezien, maar die hopen we op de volgende stop te zien. Ondanks het weer hebben we er toch van genoten.Nou dat was het weer x x

• 22 November 2011 - 09:09

Jolande:

Wat jammer van de regen! Geen dolfijnen die met de boot mee zwommen? Veel plezier.

• 22 November 2011 - 19:22

Ellen:

Ziet er weer adembenemend mooi uit!
    Hoe is de temperatuur in de regen?

• 22 November 2011 - 20:23

Bianca:

Hoi ondanks de regen ziet 't er weer geweldig uit die natuur daar! Gaaf die zeeleeuwen. Gr. Bianca x

• 22 November 2011 - 20:25

Bianca:

Ps 't klopt dat je geen Pinguin heb gezien Happy Feet is nooit meer aangekomen! Hi

• 23 November 2011 - 15:14

Petra:

Wat een mooie foto's ook al heb je regen. Leuk hoor die seals! Straks heb je er zo veel gezien dat het bijna gewoon wordt. Tot je weer op plekken bent waar ze niet zijn, dan mis je ze weer...
    Geweldig, geniet verder en hou ons op de hoogte
    Liefs
    Petra

• 23 November 2011 - 22:13

Ingeborg Kleiker:

Oh Yvon, wat is het gaaf om jullie verslagen te lezen! Ik kijk elke dag even of er weer wat te vinden is!Wij hebben in 2000 deze reis gemaakt, ook dezelfde dingen gedaan!Wij hebben ook die track gelopen, millford sound, en weliington! Wij vonden Christchurch de leukste stad en ben je al in queenstown geweest? Echt geniet ervan en tot horens! Ingeborg

• 24 November 2011 - 12:06

Patries:

Het ziet er allemaal echt schitterend uit!
    Heel veel plezier
    Frans, Els, John en Patries

• 24 November 2011 - 16:41

Anneke :

jeh wat geweldig allemaal yvon en geb wat jullie allemaal zien, wat een geweldige natuur! snel een afspraak maken als je terug bent, geniet geniet! voor je het weet ben je weer terug in de toko die maasstad heet!!!