Wellington - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu Wellington - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van yvon en gerben vogelsang - WaarBenJij.nu

Wellington

Door: yvonnevogelsang

Blijf op de hoogte en volg yvon en gerben

13 November 2011 | Nederland, Rhoon

Vandaag wellingtong verkend, moet zeggen leuke stad en we werden vandaag verrast met een Santa Claus parade. Ja bij ons komt eerst Sinterklaas maar hier gaat alles over kerst. Ook met de cable car geweest, het wordt veelal vergeleken met san Francisco en ik moet zeggen het lijkt er best wel op. Het is ook op heuvels gebouwd. Straks de tassen pakken en morgen auto inleveren en dan naar andere eiland en daar weer auto ophalen. Gr. Van ons en bedankt voor de leuke berichtjes x x

• 13 November 2011 - 07:39

Rarda:

Ziet er leuk uit ! Veel plezier op het volgende eiland xxx

• 13 November 2011 - 18:26

Jolande:

Geniet van het zuidelijk eiland! Ook fantastisch mooi! X

• 13 November 2011 - 20:19

Yvonne:

Wat leuk zo'n parade!! Ben je alvast in kerststemming. Veel plezier op het volgende eiland.

• 15 November 2011 - 21:23

Mirjam:

Hoi,Leuk om jullie te volgen en wat een gave reis! geniet ervan.Groetjes Mirjam

• 15 November 2011 - 21:30

Anneke:

wat fijn dat jullie het zo goed hebben? kan eigenlijk niet anders! blijft leuk om jullie te volgen!! heel veel liefs en groetjes en geniet!!